مصاحبه آرشیو خبر ها
پوگبا در انتظار تجدید نظر

پوگبا در انتظار تجدید نظر

دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه می‌گوید پل پوگبا با تمام قدرتش از خود دفاع خواهد کرد و امیدوار است که هافبک یوونتوس بتواند دوباره به میادین بازگردد.

 

پوگبا پس از رد شدن در تست دوپینگ در آگوست 2023، پس از بازی سری آ بین یوونتوس و اودینزه که به طور کامل روی نیمکت بود، به مدت 4 سال محروم شد.

 

دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، پس از اعلام لیست بازیکنان فرانسه برای بازی‌های مقابل آلمان و شیلی، در کنفرانس مطبوعاتی درباره هافبک باتجربه یوونتوس و فرانسه صحبت کرد.

 

من با او صحبت کرده ام، ستاره سابق یوونتوس به خبرنگاران گفت:

 

از نظر روانی، سخت است.

 

او افزود:

 

حکم سخت بود. او درخواست تجدید نظر داد، بنابراین حکم دیگری صادر خواهد شد. او با تمام قدرت از خود دفاع می کند. من دوست ندارم در مورد آینده قطعی باشم. مهمتر از همه، امیدوارم او بتواند لذت بازی در زمین را دوباره به دست آورد و دوباره به تیم ملی فرانسه راه پیدا کند.

 

پوگبا از سپتامبر 2023 که توسط کمیسیون ضد دوپینگ ایتالیا تعلیق شد، با بقیه هم تیمی های خود در یوونتوس تمرین نکرده است. در پایان ماه فوریه، دادگاه ضد دوپینگ محرومیت چهار ساله را تایید کرد.

 

ملی پوش فرانسوی درخواست تجدید نظر داده است و برای پاک کردن نام خود مبارزه خواهد کرد.

 

قرارداد او در تورین در ژوئن 2026 به پایان می رسد، اما غول های سری آ ممکن است تصمیم بگیرند که قرارداد او را در ماه های آینده فسخ کنند.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: